Patronat
Instytutu Transportu Samochodowego
nad Stacjami Kontroli Pojazdów
Aktualności
Oferta
Wzór umowy
Opłata
Procedura przystąpienia
Formularz zgłoszenia
Kontakty
Kierownik Zakładu Procesów Diagnostyczno - Obsługowych, Sekretariat
Pomoc merytoryczna Patronat ITS nad SKP
Grupa informatyczna ds. obsługi programu PATRONAT
Spis SKP
Akty prawne
Wyszukiwarka aktów prawnych
Teksty jednolite
Dzienniki Urzędowe Ministra Infrastruktury
Rozporządzenia i Dyrektywy UE
Opublikowane ale jeszcze nie obowiązujące Rozporządzenia UE
Dyrektywy UE - Poprzednio obowiązujące
Planowane zmiany w aktach prawnych
Regulaminy EKG ONZ
Szkolenia
Regionalne spotkania szkoleniowo-informacyjne
Szkolenia dla kandydatów na diagnostów
Szkolenia uzupełniające dla uprawnionych diagnostów
Konferencje
Szkolenia, wyjazdy zagraniczne
Oprogramowanie
Program "Patronat" do obsługi SKP
Patronat360
ITS Wsparcie
Informator danych technicznych pojazdów - dane techniczne ITS
Centrum pomocy Patronat
Status usług
Opracowania ITS
Informacja Techniczna
Tabela opłat za badania techniczne
Zasady naliczania opłat
Zaświadczenie o przebudowie
Wnioski
Potwierdzenie prawidłowościdokonanych zmian PRZEGRODA, MIEJSCA I PASY
Oświadczenie właściciela lub posiadacza pojazdu o wymianie drogomierza
Wnioski o certyfikat w systemie Cepik 2.0
Wniosek o odstępstwo od warunków technicznych pojazdów
Wzór oświadczenia przedsiębiorcy o przebudowie pojazdu 2024
Wzór oświadczenia przedsiębiorcy o przebudowie motorowerów i motocykli 2024
Formularz niezgodności CEPiK 2.0
A
A
A
Zaloguj
Poczta email Patronat
Strona główna
»
Opracowania ITS
»
Informacja Techniczna
»
FAQ
»
Motorower a prędkość maksymalna
Lusterka /OSTATNIO DODANE/
ADR
Anglik, kierownica po prawej stronie
Autobus 100 km/h "BUS 100"
Badanie VAT, PIT, CIT
Bagażnik / mocowanie bagażnika rowerowego
Blokada alkoholowa
Badanie bez tablic
Czterokołowce, Quady
Ciągnik rolniczy
Dokumenty obowiązkowe do przeprowadzenia badania technicznego oraz identyfikacji pojazdu
Dokumenty, dowody rejestracyjne z zagranicy
Drogomierz
Dłużyce, kłonice, wymagania norm dla przestrzeni ładunkowej
eCall
HAK
Hybryda H+ H-
Kolejka turystyczna
Masy i naciski
Miejsca stojące, przejścia autobusy
Motorower a prędkość maksymalna
Normy emisji spalin (EURO), homologacja i możliwość rejestracji pojazdów.
Numer identyfikacyjny
Opony
Osłony boczne - boczne urządzenia zabezpieczające "BUZ"
Oświetlenie
Paliwa alternatywne a DMC pojazdu
Pasy / zagłówki
Pojazdy ponadgabarytowe / nienormatywne - badanie techniczne, wniosek, odstępstwo od WT, przykłady
Pojazd nowy - definicja
Pojazd uprzywilejowany
Pojazd specjalny sklep-bar
Opłata ewidencyjna / Pojazdy, których może nie być w CEPiK
Pojazdy z silnikami dwusuwowymi
Pomoc drogowa
Przechowywanie danych
Przegroda oddzielająca część ładunkową od pasażerskiej
Przewóz osób innymi pojazdami
Przyczepy podpierające naczepę, wózki doll i dolly, przyczepy łączone za pomocą ładunku
Przygotowanie do odbioru SKP przez TDT
Samochody prywatne armii USA
Tabliczka znamionowa
Tablice rejestracyjne
Tachografy
Taxi
Tylne urządzenie zabezpieczające przed wjechaniem pod pojazd RUPD / TUZ
Urządzenia podlegające dozorowi technicznemu
Ustalanie danych / opinia rzeczoznawcy
Wymiary
Wypadek a kolizja w kontekście badania technicznego skierowanego i urządzenia dozorowego
Wyznaczanie terminu następnego badania technicznego
Zabytek - badanie, problematyka
Zakres badań SKP okręgowa/podstawowa, pieczątki
Zaświadczenie - sposób wypełnienia
Zimowe utrzymanie dróg
Zmiany konstrukcyjne
Zwalniacz, ogranicznik prędkości
Zwrot dowodu rejestracyjnego
FAQ
odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, poruszane tematy i problemy zgłaszane do biura Patronatu ITS nad SKP
Motorower a prędkość maksymalna
Pełna treść artykułu po zalogowaniu
Góra
hanna.pot@its.waw.pl
Copyright © 2019 ITS